Wednesday, February 20, 2008

وحشتونى .. وحشتونى .. وحشتونى ..


يا جماعة والله العظيم وحشتونى وحشتونى وحشتونى على رأى الست وردة ومهما قولتلكم اد ايه محدش هيصدق

وحشتنى انا كنت غايبة ومقدرتش اتواصل معاكم وقت ما المنتخب لما كسب لان اكيد التواصل معاكم بيكون ليه طعم تانى

وحشتنى تسابيح - وشخابيط ايمان - وكمان التويتى - تاملات دكتور ضياء وسهير ذكى - وايوته وريهام واكيد انا نسيت ناس كتير سامحونى طبعا

لما رجعت كان عندى احساس كبير بانى بعدت شوية ومش عارفة ارجع تانى اكتب او اعبر بقلمى عن خواطرى لكن قولت واخدت القرار انى لازم ابدأ بئا واسلم على حبايبى ودا بوكيه ورد بسيط هدية منى ليكم

8 comments:

Dr. Diaa Elnaggar said...

العزيزة "عندما انتهيت من صنع سفينتى..جف البحر"

يا سيدتي عودا حميدا. ولكن اظنك
تقصدين "سهى ذكي" ، وليس "سهير ذكي"، ولذلك وجب التنبيه. ولو أني شخصيا مؤيد تماما الأسم الثاني.

عميق تحيتي وخالص مودتي

ضياء

عندما انتهيت من صنع سفينتى..جف البحر said...

اه ممكن انا طبعا مكنش عندى اسماء اخد منها بس هعدلها ومتشكرة جدا

Anonymous said...

وانتي كمان وحشتيني جدا يافيفي مش قادرة أوصفلك بجد انا كنت كل اما ادخل على المدونات لازم اعدي عليكي علشان اشوف الجديد منك بس أنا فرحانة إنك رجعتي تاني وانا ببعتلك مع البوكيه بوساااااات كتييييييييير وما دام احنا وحشناكي على رأي وردة أنتي بتوحشيني وانا وياكي على رأي شيرين أنا ماكنتش أعرف إني بحبك أوي كدة غير لما بعدي الشوية دول عننا
تحياتي وحبي وقبلاتي ليكي ياقمر
آيوتة

عندما انتهيت من صنع سفينتى..جف البحر said...

ايوتة يا جميلة صباح الفل على عيونك يا قمرة انا كتير فرحانة بيكى وبحبك دا والله بجد ولازم نتقابل بئا صعب اوى عليا ان يكون حد بيحبنى كدا ومعرفش ملامحه حتى اكيد هنتقابل فى القريب العاجل وهرتب مع ايمان دا بإذن الله
ليكى منى كل الشكر والقبولات واحلى وردات كمااااااااااااااان

إيمان said...

وأنتى كمان وحشتينا أكتر يلا أرجعى وبدعى
مستنية حواديتك وحكايتك


حبى ومودتى

Anonymous said...

يارب أشوفك قريب ان شاء الله ده أنا نفسي أشوفك جدا بس حاولي علشان ديه اخر سنة ليا في الجامعة ورتبي مع روح قلبي ايمي وهي ان شاء الله هتبلغني
مع حبي وتحياتي الشديدة
آيوتة

soha zaky said...

الف مبروك العودة
وطبعا انت كمان وحشتينا بس وحياة النعمة انا اسمى سهى زكى ورغم انى بتفق مع دكتور ضياء ان التانى احسن بس نعمل ايه بقى ابويا خاف يسمينى سهير عشان العقد وكدا
وعموما زى ما انت عايز يا جميل
سهى سهير ، المهم تكتبى وبس واحنا موجودين نعلق ونرقص لو حبيتى
هههه
حمد الله على السلامة

Anonymous said...

الحياه عمل .. واجملها الامل .. ويفأجئها الاجل

فأعملي وليكن لكي ف الحياه امل تعملين من اجله .. وسيكتب الله لكي بقدر اعمالك له .. وف النهايه يسعدني اهدائك كلمتي مع اطيب التمنيات ليكي يا صديقتي الغاليه .. اســـ الصمت ـــير